امام جمعه لواسانات ضمن قدردانی از اقدامات موثر ماموران سازمان بازرسی کل کشور در مقابله با تخلفات لواسان تاکید کرد: حضور نمایندگان این سازمان در دوره پیشین منشا برکت بود و

 ان‌شاءالله تعالی در این دوره نیز چنین است.
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز سه‌شنبه در دیدار با علی لنگرنشین و رضایی، ماموران سازمان بازرسی کل کشور، مستقر در شهرداری لواسان بیان داشت: اگر چه تمرکز بر مسائل شهری ضرورت بیشتری داشته و در اولویت قرار دارد، اما بحث ما فقط بررسی و رسیدگی به این موارد نیست، بلکه ادارات دیگر را هم شامل می‌شود.
وی خطاب به حضار افزود: بنده در جریان مخالفت برخی افراد با حضور شما در لواسان هستم، اما وجهی برای نظر آنان نمی‌بینم، بلکه معتقدم با توجه به دوره جدید قوه قضائیه باید حضور سازمان بازرسی کل کشور نیز پررنگ‌تر از پیش شود.
امام جمعه لواسان با اشاره به پایان مدت ماموریت نامبردگان در اول شهریور ماه اعلام کرد: با مسئول سازمان در خصوص ضرورت تمدید مدت ماموریت صحبت کرده‌ام، که وی نیز قول مساعد داده است.
بر اساس این گزارش، لنگرنشین، نماینده سازمان مذکور نیز نسبت به ارائه گزارشی از فعالیت‌های چند ماه اخیر این مجموعه در لواسان اقدام کرد.

اوقات شرعی