امام جمعه لواسانات گفت: برای پرسنل نیروی انتظامی ضروری‌ست تا بر پایه نظم و اقتدار حرکت کنند و اخلاق کریمانه و رحیمانه داشته

 باشند؛ به ویژه فرماندهان و مسئولان عقیدتی و سیاسی باید به این صفت مزین باشند.
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی ظهر چهرشنبه در دیدار با سرهنگ کالوسی، سرکلانتر یکم فاتب (فرماندهی انتظامی تهران بزرگ)، حجت السلام شفیعی، مسؤل عقیدتی سیاسی سرکلانتری و پرسنل خدوم ناجا در این مجموعه، با تاکید بر اهمیت ارتقا سطح دانش و علم بیان داشت: شایسته است تمام امور را بر پایه علم و تخصص بررسی و پیگیری کنیم.
وی خطاب به ماموران نیروی انتظامی تاکید کرد: هیچگاه صبر و بردباری را فراموش نکنید؛ بویژه در ماموریت‌های سخت بدانید اولین کلید پیروزی صبر و خویشتن داری شما خواهد بود.
امام جمعه لواسان با بیان اینکه باید عافیت خود را زیبا رقم بزنیم، خاطرنشان کرد: عافیت فقط سلامت جسمی نیست؛ ما باید از جسم و سلامتی خودمان مراقبت کنیم اما مهمتر از آن سلامت ماندن در دین است تا شیطان نتواند دین را از ما رباید.
وی تصریح کرد:  تقوا موجب بزرگواری روح ما می‌شود لذا باید برای حفظ و تقویت این صفت نیکو در وجود خود تلاش کنیم که پیشگیری به همراه است و مراقبت هدفمند موجب کاهش جرم میشود، و الحمدلله شما در این کار موفق بودید.
لواسانی با اشاره به اینکه پرکاری، توجه به نیروها، رعایت حال مردم و مقابله با متخلفان نیز از ضرورت‌های فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی است، اذعان داشت: با توجه به گزارشات واصل شده، روشن است این صفات در فرماندهی سرکلانتری یکم وجود دارد که جای شکر است.
وی از سرهنگ کالوسی به دلیل اشراف به منطقه و فرماندهی درست و رحیمانه و همچنین از خدمات شبانه روزی و ارزنده روسا و پرسنل متعهد کلانتری‌های لواسان و لتیان قدردانی و تشکر کرد.
سرکلانتر یکم فاتب نیز ضمن گزارشی از توفیقات طرح‌های اجرایی کلانتری‌های مجموعه اظهار داشت: یکی از معضلات محدوده، دور دور و مزاحمت برای نوامیس مردم است که در این راستا طرح هایی برای مقابله اجرا شد.
به گفته سرهنگ کالوسی، این مساله در ساعات پایانی شب در بلوار اندرزگو بیشتر به چشم می‌خورد که با استفاده از دوربین‌های مدار بسته پلاک‌خوان تعداد اتومبیل‌های متخلف کاهش یافته است.

اوقات شرعی