امام جمعه لواسانات در توییتی اظهاراتی از “علی شمخانی” دبیر شورای عالی امنیت ملی را مبنی بر اینکه “تخلف قانون توسط هر شخصی انجام شود ناپسند است؛ اگر تخلف توسط بستگان مسئولان انجام شود، امری مذمومتر است و باید تنبیه جدی‌تر باشد” نقل کرد و آن را ستود.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی عصر سه شنبه  در این توییت نوشت: آقای شمخانی با مشاهده توئیت امروز حقیر به یکی از دوستان مشترک گفتند: همواره از اجرای قانون بجد حمایت کرده و خواهم کرد.

وی افزود: تخلف قانون توسط هر شخصی انجام شود ناپسند و مستوجب برخورد است؛ اگر تخلف توسط بستگان سببی و نسبی مسئولان انجام شود، امری مذمومتر است و باید تنبیه جدی‌تر باشد.

به گزارش ایرنا، متن توئیت پیشین لواسانی به این شرح بود: تخریب اضافه بنای حسن میرمحمدعلی شروع شد، کلک زدند، تهدید کردند، تعلل شد اما عدالت راه خود را آرام و متین پیش برد؛ سازمان بازرسی کل کشور حضوری مثبت داشت و عملکرد شورای شهر و شهرداری لواسان هم قابل قبول بود.

امام جمعه لواسان در توئیتی دیگر تاکید کرد: همه مسئولان باید نسبت به اطراف خود حساس باشند و نباید بگذارند از نام و اعتبار آنان سوءاستفاده شود. ما اعتبار و آبروی خود را از انقلاب داریم و نظام اسلامی داریم.

وی اذعان داشت: امیر دریادار شمخانی، بچه‌های جبهه و جنگ را با این موضع گیری رو سفید کردید. عزیز باشید و سربلند.

به گزارش ایرنا، تخریب بخش غیرمجاز ویلای “حسن میرمحمدعلی” در لواسان عصر امروز آغاز شد.
طی سال های اخیر، ساخت و سازهای غیرمجاز، زمین خواری و کوه خواری در باغ شهر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات که در ۱۱ کیلومتری پایتخت قرار دارد، به شدت خبرساز شده است.

منبع: ایرنا

http://www.irna.ir/news/83831689/

اوقات شرعی