امام جمعه لواسانات گفت: فرماندهان و امیران نظامی امروز با لیاقت جمهوری اسلامی ایران، سربازان سپاه حضرت ولیعصر (عج) تشریف هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز شنبه با حضور در مرکز آموزش درجه داری حضرت جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی واقع در لشگرک لواسان با امیر سرتیپ دوم فرزاد آزادی، فرمانده مرکز ترفیع درجه نظامی وی را تبریک گفت.

وی در این دیدار خطاب به امیر آزادی خاطرنشان کرد: همگان مستحضرند ارتقاء درجه نظامی نتیجه تعهد و انجام کارهای سخت و دشواری است که این امر نشان می‌دهد، بحمدالله شما لیاقت این ترفیع را داشته‌اید.

امام جمعه لواسان بیان داشت: از شایستگی افراد نظامی می‌توان اشاره داشت که هر‌چه ترفیع درجه می‌گیرند، فروتنی و افتادگی آنها نیز بیش از پیش می‌شود و در برابر خداوند خاضع‌تر می‌شوند‌؛ همانطور که امیر موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران فردی متین و بسیار فروتن هستند.

لواسانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار اسلام چون سردار سلیمانی، امیر صیاد شیرازی، شهید امیر نامجو، شهید کلاهدوز و … تصریح کرد: امیران نظام مقدس ما در خدمت امام زمان (عج) هستند و خداوند به آنها عزت می‌دهد، لذا شایسته است همانند مالک اشتر برای امیرالمومنان باشند. در برخورد با مردم مهربان و فروتن، و در برابر دشمن و میدان نبرد شجاع و باصلابت رفتار کنند.

وی با تاکید بر اهمیت وجود نیروهاى مسلح در کشور بیان داشت: برخوردارى حاکمیت از نیروهای نظامى آماده و توانمند، عنصر اصلی قدرت ملی به شمار می‌آید.

امام جمعه لواسان با اشاره به نقل از حضرت علی (ع) ابراز کرد: همانا جهاد، شریف ترین کارها بعد از اسلام آوردن است. جهاد، مایه پایدارى دین است و علاوه بر آن که عزت و اقتدار مى آورد، اجرى بزرگ دارد.

لواسانی در جمع سربازان این مرکز نیز اذعان داشت: امید است سربازان خوبی برای امام زمان و رهبری معظم انقلاب باشید. ما نیز از خداوند متعال دعای امیرالمومنین (ع) برای مالک اشتر را تکرار می‌کنیم و برای خود و شما عزیزان عاقبتی ختم به سعادت و شهادت خواستاریم.

اوقات شرعی