امام جمعه لواسانات گفت: برخی از قوانین ناکارآمد، غیر شفاف و زمینه ساز فساد هستند که اصلاح و شفاف سازی قوانین از امور ضروری به شمار می آید.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز جمعه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، محمدرضا بیک لواسانی شهردار لواسان و جمعی از مسئولان دیدار و گفت و گو کرد.
لواسانی ضمن ابراز تمایل برای برگزاری جلسه ای مشترک با نمایندگان تهران پیرامون اصلاح برخی از قوانین اظهار داشت: یکی از دلایل فساد در لواسان قوانین ناشفاف است که دست مجریان متخلف را برای تبعیض در برخورد با مردم و تخلفات دیگر باز می گذارد؛ قانون ماده ۱۰۰ شهرداری ها از جمله آنها است که قانونی ناکارآمد به شمار می آید.
وی افزود: همچنین اگر قانون شوراهای شهر و روستا و قوانین مربوط به جهاد کشاورزی در رابطه با ساخت و سازها و قوانین مشابه اصلاح نشوند، نباید امیدی به اصلاح جدی در روند امور داشته باشیم.
امام جمعه لواسان به برخی مشکلات لواسان از جمله زمین خواری، تپه خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: متاسفانه عزم جدی در متولیان امر در اصلاح روندها نیست و مجلس با نظارت مستمر خود میتواند بر این مشکل فائق آید.
براساس این گزارش، نماینده مردم تهران نیز قول پیگیری در خصوص موضوعات مطرح شده داند.
لواسانی خطاب به شهردار جدید لواسان نیز بیان داشت:  مردم از شهرداری زخم خورده اند لذا باید با شفاف سازی، پاک دستی و کار شبانه روزی به شهروندان خدمت کرد.
وی یادآور شد: بایستی روابط شما با شورای اسلامی شهر خوب و سازنده باشد؛ شما در میدان اجرا و آنان در نظارت کار خود را انجام دهند، ما هم مراقبت های خودمان را داریم.
امام جمعه لواسان گفت: شهردار جدید باید جداُ مراقب نوکیسه‌ها باشد و هرگز تسلیم فشارهای آنان نشود. امیدواریم فرماندار شمیرانات نیز وظیفه قانونی نظارت را با جدیت اعمال کند.

اوقات شرعی