امام جمعه لواسانات تاکید کرد: تبعیض از بی عدالتی می آید، و بی عدالتی اصلاً و به هیچ وجه با مبانی جمهوری اسلامی سازگار نیست؛ ما به عنوان مدافعان انقلاب اسلامی، انقلاب پیر خمین موظف هستیم با آن بجنگیم.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز جمعه در واکنش به تبعیض در اجرای قانون برای مردم عام و خاص بویژه در صدور سند یا تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در لواسان در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی چنین نوشت: سلام بر همه دلسوزان نظام به ویژه نمایندگان مجلس، قوه قضائیه و مسئولان دولتی؛ سلام بر عدالتخواهان؛ سلام بر انقلابیونی که از تبعیض و شکاف طبقاتی ناراحت هستند؛ سلام به رسانه های بیدار و هشیار و سلام به جوانان انقلابی و حزب اللهی.
نمیدانم فیلم را چه کسی گرفته است، اما مشاهدات میدانی ما نمونه های متعددی از این دست را نشان می دهد. بارها هم به جهاد کشاورزی و مراجع مسئول تذکر داده ام. رهبری حکیم ما هم در پیام به مجلس یازدهم از نمره نامطلوب عدالت در دهه پیشرفت و عدالت سخن گفتند.
 یکی از درگیری ها و مشکلات بنده در این سال ها همین تبعیض و بی عدالتی آشکار بوده است. مسئولان مربوطه نسبت به خانه ها و دیوارکشی های کوچک و کم حجم بومیان و روستائیان لواسان به شدیدترین وجه قانون را اجرا می کنند، اما نسبت به از ما بهتران، اغنیا و صاحبان زر و زور با ملایمت و مهربانی فراوان رو به روو می شوند. به گونه ای که تبعیض کاملاً مشهود است و فریاد می زنند که قانون برای همه نیست.
بخشی رخنه قانونی است که مجلس باید وارد شود و منافذ سواستفاده مفسدان، متخلفان و مدیران دولتی را بگیرند. اما بخش عمده ای بر عهده مجریان است که از قانون ناشفاف به نفع خود و افراد صاحب نفوذ و پول بیشترین بهره را می برند و چشمشان را بر همه تخلفات رخ داده می بندند و خدا می داند که چه پول های کثیفی رد و بدل می شود و در نتیجه چنین صحنه های زشتی پدید می آید.
   قانون برای همه است، به ویژه برای اغنیا، گردن کلفت ها، گردن کش ها و اشراری که اگر به آنها بی توجه شویم بر گرده جامعه سوار می شوند و آنگاه هیچکس ما را از شر آنها نجات نمی دهد و حتی دعاهای ما هم بالا نمی رود، زیرا خودمان با سو اختیار بلای تسلط اشرار را بر خود نازل کرده ایم و آنگاه دعاهایمان حبس می شود.
بنده این ویدئو و هشدار را به مسئولان محترم دولتی و قضائی محلی هم داده ام اما لازم دیدم آن را یکبار دیگر به مصداق نهی از منکر فریاد بزنم. خودم را برای تیر حمله های مفسدان، بوق ها و لات ها و زورگیرهای مجازی و غیرمجازی آماده کرده ام و به خدا پناه می برم از شر فسقه جن و انس که به ما آموخته اند، بگویم: و اعوذ اللّه من شر فسقه الجن و الانس

اوقات شرعی