امام جمعه لواسانات گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس یازدهم که با شعار انقلابی‌گری به میدان آمدند، به شعارهای خود عمل کنند.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز یکشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر لواسانات افزود: نمایندگان جدید نیز فراموش نکنند اگر به وعده های خود عمل نکنند، در پیشگاه خدا مواخذ خواهند بود و هیچ کس هم آنان را یاری نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم باید ریل‌گذاری دولت و امور اجرایی کشور را با دقت و وسواس دستور کار خود قرار دهد، قوانین شفاف و دقیق وضع کند و اولویت‌ها را رعایت کند که اولویت اول کشور مسائل اقتصادی و معیشتی مردم و تسهیل امر تولید و مبارزه با فساد مالی است.

حجت الاسلام لواسانی اظهار داشت: منتظر هستیم که از این مجلس عمل انقلابی در راستای سیاست‌های کلان کشور که رهبر حکیم ما ابلاغ کرده‌اند، ببینیم؛ وضع قوانین مناسب و نظارت دقیق بر دولت وظیفه آنها است؛ البته اکنون قضاوت نمی‌کنیم، اما با دقت مجلس را رصد خواهیم کرد.

امام جمعه لواسانات با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر تاکید کرد: هرگز عملیات بیت المقدس و فداکاری خالصانه و صادقانۀ رزمندگان بسیجی، سپاهی، ارتشی و جهادگران راه فتح الهی را فراموش نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: ما در سوم خرداد به چشم خودمان دیدیم که اگر صادقانه پای دین خدا بایستیم، کاری به دیگران نداشته باشیم، هرکس وظیفۀ دینی و شرعی خود را خالصانه انجام دهد پیروزی دور نیست و به فضل الهی آزادی قدس شریف، آزادی حرمین شریفین و اخراج رژیم صهیونیستی و آمریکا از منطقه را جشن می گیریم.
حجت الاسلام لواسانی ادامه داد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم آن‌گونه که شایسته و بایسته است در مراسم دعا و مناجات ماه رمضان حضور جمعی داشته باشیم، اما در کنار آن کمک مومنانه به مستمندان در این ماه چشمگیر بود که باید ادامه پیدا کند چرا که خود یکی از مصادیق تقوا است.

http://www.irna.ir/news/83799205/

اوقات شرعی