تهران- ایرنا- امام جمعه بخش لواسانات عصر جمعه با انتشار توئیتی به حضور چشمگیر گردشگران در شهر و طبیعت لواسان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا اعتراض کرد.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی عصر جمعه با انتشار توئیتی نوشت: عکس هایی از مناطقی از لواسان برای بنده فرستاده اند،که گروهی اتراق کرده اند، جشن گرفته اند، تفریح می کنند و برایشان سلامتی و آرامش مردم مهم نیست.

وی افزود: چرا کرونا را جدی نمی گیرند؟ نمی دانند بیماری را منتشر می کنند؟ فکر کنم باید دست به دامان سردار باقری بشویم.

بخش های لواسانات و رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی و طبیعتی بکر همواره بویژه در نیمه اول سال پذیرای گردشگران و مسافران بسیاری است که برای گذران اوقات فراغتی سالم به حاشیه رودخانه جاجرود و مراکز رفاهی خدماتی منطقه مراجعه می کنند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که رسماً کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تاکنون به بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۳ هزار و ۵۲۹ نفر رسیده است.

http://ww.irna.ir/news/83712823/

اوقات شرعی