امام جمعه بخش لواسانات گفت: انتخاب آگاهانهٔ نمایندگان مجلس، سعادت و کمال جمهوری اسلامی، ناامیدی دشمنان، اتمام تبعیض و فساد اداری و مالی، بسط عدالت و رفاه و پیشرفت را به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید لواسانی در خطبه های این هفتهٔ نماز عبادی سیاسی جمعه لواسانات شهرستان شمیرانات افزود: باید هوشیارانه فردی را انتخاب کنیم که مؤمن باشد و اجازۀ انحراف، پاکج‌ گذاشتن و وسوسه‌های خناسان را نمی‌دهد.

وی افزود: نمایندهٔ مجلس باید انقلابی، جهادی، طرفدار عدالت، پاک و پاک دست، عاقل و مدبر و شجاع و جسور در دفاع از منافع ملی در برابر قدرت های خارجی و صاحبان قدرت و ثروت باشد.

خطیب جمعه لواسانات تأکید کرد: مجلس ما باید بن‌بست‌شکن باشد، هرگز ناامید نشود، با تدبر، تفکر اسلامی و انقلابی راه‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و غیراقتصادی کشور را پیدا کند، شجاعانه، قانون تصویب کند و با جسارت دنبال پیاده‌سازی آنها و نظارت بر دولت و قوای دیگر باشد.

وی انتخابات را یک فرصت بسیار بزرگ برای کشور دانست و گفت: مشارکت پرشور مردم، امنیت کشور را تضمین می‌کند و نشان‌دهندۀ پشتوانه مردمی نظام و عظمت و اقتدار ملت است.

امام جمعه لواسانات تصریح کرد: بر مؤمنین واجب است خویشان و اطرافیان خود را ترغیب کنند تا در این کار سرنوشت‌ساز دخالت کنند. به هر حال چه ما در انتخابات شرکت نکنیم یا نکنیم، افراد انتخاب خواهند شد، اما عدم‌ شرکت و مشارکت پائین، در حقیقت نوعی رأِی‌دادن است، منتها به نفع کسانی که نمی‌شناسیم یا معیارهای صلاحیت را ندارند.

http://www.irna.ir/news/83674119

اوقات شرعی