🔻 حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح لواسانات در مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه علیه السلام نیروی زمینی ارتش در مراس جمهوری اسلامی واقع در لشگرک:

🔹انقلاب اسلامی نعمتی عظیم است که خداوند به ملت ایران هدیه کرد زیرا شایستگی را در این مردم دید و دریافت این انقلاب می تواند بستری برای ظهور امام زمان (عج) باشد.

🔹خطاب به نیروهای مسلح حاضر: از خداوند تبارک و تعالی می خواهم هر یک از شما یک سلیمانی باشید؛ یقین داشته باشید اگر با اخلاص، توجه، امید، تقوا، تدبیر و عقلانیت پیش روید قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

🔹شما باید کاری کنید که وقتی اسم ایران اسلامی آمد، رئیس جمهور خبیث آمریکا در کاخ سفید بلرزد. این کار شدنی است همانگونه که تا الان هم محقق شده و آمریکا و رژیم صهیونیست را به ذلت کشانده ایم.

🔹این قدرت شماست. قدرت نظامی و تسهیلاتی و مهم تر از آن قدرت ایمان است؛ ایمان شما باید به درجه ای برسد که هر یک از شما یک مالک اشتر باشد. قوی، مستحکم، مقاوم، مرد میدان نبرد با تمام دشمنان خبیث.

🔹از خدا بخواهید و تلاش کنید تا قدس شریف به دست شما آزاد شود. اگر ما قدرت ایمان و معنوی داشته باشیم، یعنی خودمان را به قدرت لایزال خداوند تبارک و تعالی پیوند بزنیم چنان قدرتمند خواهیم که به زودی این هدف محقق می شود.

🔹بساط رژیم صهیونیست از منطقه برچیده می شود، آمریکا از غرب آسیا بیرون خواهد رفت و بلکه پرچم لا اله الا الله را در کاخ سفید برافراشته می کنیم.

🔹خودتان را دست کم نگیرید! خودتان را در قامت مالک اشتر ببینید.

🔹شما پشتوانهٔ این ملت هستید، بلکه پشتوانهٔ اسلام و حضرت ولیعصر (عج) هستید پس خودتان را دست کم نگیرید. شما بزرگید اگر قدرت ایمان در وجود شما باشد، به خدا وصل شوید و به امام زمان (عج) پیوند بخورید.

🔹چنین افرادی نسبت به مردم چنان خودشان را کوچک می گیرند که ملت در برابر آنها آرام است اما در مقابل دشمن چنان باصلابت هستند که دشمن از اسمشان هم می ترسد!

اوقات شرعی