تهران- ایرنا- امام جمعه لواسانات با اشاره به دستگیری شهردار و دو عضو شورای شهر لواسان گفت: امیدوارم به توفیق خدای سبحان برخورد قانونی و قاطع صورت بگیرد و اگر تخلفی رخ داده است با جدیت برخورد و شامل مرور زمان نشود.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی، امام جمعه لواسانات عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: فعلاً شهردار و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر و چند نفر از کارمندان و مدیران شهرداری لواسان دستگیر شده اند و به بنده اطلاع داده اند که به زودی دلایل بازداشت را مطرح می‌کنند.

وی تصریح کرد: جزئیات تخلفات و میزان فساد این افراد هنوز مشخص نیست و امیدواریم با بررسی های دستگاه های ذیربط جزئیات این تخلفات هم مشخص شود.

لواسانی تأکید کرد: متاسفانه در دوره اخیر حجم تخلفات زیاد شده بود و هرچه می گفتیم و تذکر می‌دادیم هیچ توجه نمی کردند و اعتراضات مردمی هم زیاد بود و مقامات محلی و استان هم بی توجه بودند.

امام جمعه لواسانات اظهار داشت: اگر ما فکر سالم سازی مدیریت حوزه خود از سوءاستفاده از قدرت، رشوه و دیگر تخلفات نباشیم، قانون مجبور است وارد شود. خدا به جوانان گمنام و متدینی که لواسان را رصد می کردند خیر بدهد که بدون ادعا وارد شدند.

لواسانی خبر داد: به خواست خدا اخبار خوب بیشتری در راه است. عدالت و مبارزه با فساد در لواسان دارد به ثمر می نشیند.

وی همچنین از دستگیری برخی از پلیس‌های ساختمان لواسان نیز خبر داد و گفت: اتهامات این افراد سوء استفاده از جایگاه مدیریتی خود و همچنین تخلفات مالی و ساختمانی است و این سوء استفاده ها مربوط به مسائل قدیمی نبوده و همه تخلفات در دوران جدید شهرداری به وقوع پیوسته است.

امام جمعه لواسانات دقایقی پیش در توئیتی نوشت:‌ چقدر تذکر دادیم در لواسان شتر را با بارش می برند، بی توجه بودند. وقتی تذکر را گوش ندهند با قانون مواجه می شوند.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

http://www.irna.ir/news/83652137/

اوقات شرعی